چهارشنبه


حبیب الله پیمان، نیز در جریان تظاهرات روز چهارشنبه مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

ماموران دولتی با باتوم به حبیب الله پیمان حمله کردند
آقای پیمان، که از شخصیت های موسوم به ملی مذهبی است، در مصاحبه با بی بی سی گفته است که هنگام حرکت به سوی میدان هفت تیر، ماموران مجهز به باتوم به مردم حمله کردند و در این حمله، ضرباتی به سر و چشم او وارد شد.
وی گفته است که یکی از همراهان او نیز در اثر ضربه باتوم به سرش تا مدتی بیهوش بود.
آقای پیمان افزوده است که نیروهای ویژه به هرکس که قصد خارج شدن از میدان هفت تیر را داشت، حتی کسانی که شعاری هم نمی دادند، حمله می بردند و آنان را زیر ضربات باتوم می گرفتند.
در مورد برخورد ماموران دولتی با راهپیمایان روز 13 آبان، سایت تغییر، متعلق به حزب اعتماد ملی نوشته است که در حالیکه هزاران تن از مردم برای راهپیمایی از میدان هفت تیر به سوی سفارت سابق آمریکا تجمع کرده بودند "توسط نیروهای لباس شخصی و یگان ویژه سپاه به صورت وحشیانه سرکوب شدند."
براساس این گزارش، نیروهای سپاه پاسداران به صورت پیاده و سوار بر موتور با باتوم، گاز اشک آور و گاز فلفل به مردم حمله می کردند و به شلیک تیر هوایی مبادرت می ورزیدند.
این وبسایت خیابان مطهری، بهشتی، کریم خان زند، مفتح، میدان آزاد، تقاطع طالقانی و فلسطین، نجات اللهی، قائم مقام فراهانی را از نقاط دیگر تجمع و راهپیمایی مردم گزارش کرده و رسانه های دولتی را متهم ساخته که "تمام تلاش خود را برای کوچک جلوه دادن عظمت ملیت ایران" به کار گرفته اند.

هیچ نظری موجود نیست: