دوشنبه


دوشنبه، 25 آبان ماه 1388 برابر با 2009 Monday 16 November
صانعى: اگر کوتاه بياييم ظلم ظالمين بيشتر خواهد شد
آیت الله صانعی در دیدار با شماری از دانشجویان، حاكميت ولى فقيه را حاكميت ظلم ناميد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله صانعىٍ، وی كه با تعدادی از دانشجويان دانشگاه هنر گفتگو مى كرد، گفت، امروز بزرگترين مصيبتى که ما با آن روبهرو هستيم دروغ گويى است. متاسفانه عمل و گفتار برخي ها دروغ شده است و طورى هم دروغ مى گويند که اصلا باکى ندارند که ديروز خلاف اين را گفته اند. امروز اگر چه يک عده در دروغ گويى هنرمند شدهاند اما در نقطه مقابل عدهاى هم هنرشان در مبارزه است.
آیت الله صانعی گفت، آنچه كه در زندانها رخ مى دهد، بازداشت و زندان و شکنجه نشانه ضعف است. امروز براى جرمهاى تعزيرى سه ماه و پنج ماه و بيشتر طرف را بازداشت مىکنند، ممنوع الملاقات مىکنند، در سلول انفرادى نگهدارى مىکنند و بعد هم اظهار مىدارند شکنجهاى در کار نبوده است. آيا سلول انفرادى شکنجه نيست؟ مگر شکنجه چيست؟ اينکه نمىگذارند شخصى پس از مدت زيادى زن و بچهاش را ببيند آيا اين شکنجه نيست؟ اينکه يک شخص معترض سياسى را چند ماه در يک سلول انفرادى نگه مىدارند اين شکنجه نيست؟ اينکه شخصى مريض است و قلبش را عمل کرده بعد او را در انفرادى حبس مىکنند آيا اين شکنجه نيست؟
آیت الله صانعى افزود، اگر ما کوتاه بياييم، ظلم ظالمين بيشتر خواهد شد. فراموش نکنيم که تملق و تبليغ از ظلم حرام است، آن‌جا که ترويج ظلم است نبايد حضور پيدا کنيم. جامعه را بايد آگاه کرد و متوجه باشيد که طرح برخى قضايا براى سرگرم کردن ملت است تا مشکلاتى همانند فقر و بيکارى و اعتياد و ناهنجاريهاى اجتماعى ديگر فراموش شود.

هیچ نظری موجود نیست: