جمعه


آدينه، 22 آبان ماه 1388 برابر با 2009 Friday 13 November
جنتی: مسئله ديگر از انتخابات گذشته و مسئله نظام است
واحد مرکزی خبر (صدا و سیمای رژیم): امام جمعه موقت تهران امروز با قدرداني از حضور گسترده تر مردم در مراسم سيزده آبان امسال در مقايسه با سالهاي گذشته افزود: اگر نظام و انقلاب بخواهد بماند، مقابله با دشمن بايد همواره وجود داشته باشد و پرچم مبارزه با آمريکا بايد براي هميشه افراشته باشد.
آيت الله جنتي گفت: ما نمي توانيم به اين سادگي دست برداريم و محافظه کارانه و ذليلانه دوباره به آمريکا چراغ سبز نشان دهيم.
امام جمعه موقت تهران افزود: آمريکايي ها در پي همين هستند و مرتب هم در حال دشمني با نظام هستند.
وي گفت: من تعجب مي کنم که عده اي حقايق را نمي فهمند يا مي فهمند و خود را به نفهمي مي زنند، وقتي که کنگره آمريکا 55 ميليون دلار براي تضعيف نظام جمهوري اسلامي اختصاص مي دهد چه معنايي دارد.
آيت الله جنتي افزود: نظام جمهوري اسلامي يعني نظام الهي و مردم، و تصويب اين بودجه به معناي جنگ با خدا و مردم است آن وقت عده اي خيال مي کنند با سر و صدا مردم را از اين موضع که موضع بنيانگذار جمهوري اسلامي، رهبري و همه مسئولان است جدا کنند و راه ديگري پيش بگيرند.
امام جمعه موقت تهران گفت: اينها خيلي اشتباه مي کنند و آنهايي که در اين راه وارد مي شود بايد مجازات شوند و بفهمند چکار مي کنند.
وي اضافه کرد: مسئله ديگر از انتخابات گذشته و مسئله نظام است و هيچ قدرتي حاضر نيست با دشمن خودش کنار بيايد.
وي خطاب به آمريکاييها، دشمنان نظام، عناصر فريب خورده داخل و به ويژه طراحان فتنه گفت: هرچه فتنه را بيشتر کنيد صفوف مردم به هم پيوسته تر مي شود به همين دليل است که حضور مردم در مراسم سيزده آبان امسال بيشتر شد.
امام جمعه موقت تهران افزود: براساس آيات قرآني وجود دشمن موجب ثبات، استقامت و پيشرفت توحيد مي شود.
وي اضافه کرد: در طول تاريخ همه انبيا دشمن داشتند و دوستان و يارانشان هم با خون و جانشان در مقابل دشمن مي ايستادند، اين سنت الهي است و الان هم وجود دارد

هیچ نظری موجود نیست: