دوشنبه



بیانیه سپاه پاسداران در مورد نحوه راهپیمایی 13 آبان

سپاه پاسداران از مردم خواسته تنها علیه آمریکا شعار دهند
سپاه پاسداران ایران در مورد نحوه مناسب برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان بیانیه ای صادر کرده است.
در این بیانیه که در سایت خبری سپاه پاسداران انتشار یافته ضمن بازگویی سوابق مراسم روز 13 آبان، که جمهوری اسلامی آن را روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری کرده، از مردم دعوت شده است تا به طور گسترده در این راهپیمایی شرکت کنند و تنها علیه آمریکا شعار بدهند.
در این بیانیه آمده است که آمریکا در خلال سی سال گذشته در رابطه با ایران پی در پی شکست خورده و در نتیجه، جمهوری اسلامی به "موتور محرکه و الگوی نافذ و جامعی برای شکل گیری نهضت بیداری جهانی" مبدل شده است.
سپاه پاسداران در بیانیه خود تاکید می کند که سیاست ایالات متحده نسبت به جمهوری اسلامی مانند گذشته است و اظهارات مقامات آمریکایی در مورد تغییر سیاست این کشور را "در سطح ادبیات رایج و فریبنده سیاسی و گفتمان های بدون پشتوانه و صداقت رسانه ای" توصیف کرده است.
این بیانیه نتیجه می گیرد که آمریکا همچنان "دشمن شماره یک ایران اسلامی" به شمار می رود و از مردم می خواهد تا، با پیروی از دستورات آیت الله روح الله خمینی و آیت الله علی خامنه ای، آمریکا را همچنان دشمن خود بدانند.
سپاه پاسداران در پایان بیانیه خود ضمن دعوت از قشرهای مختلف مردم، به خصوص جوانان، برای شرکت گسترده در مراسم روز 13 آبان به منظور تجدید میثاق با آرمان های آیت الله خمینی و بیعت مجدد با آیت الله خامنه ای، بر "هشیاری آنان نسبت به احتمال شیطنت و فتنه انگیزی ایادی دشمن و عده ای غافل و فریب خورده در این همایش عظیم استکبار ستیزی" تاکید می نهد.
بیانیه سپاه پاسداران با متهم ساختن آمریکا به راه اندازی "جنگ نرم علیه ایران" ابراز اطمینان می کند که این جنگ نیز مانند جنگ هشت ساله علیه عراق با پیروزی جمهوری اسلامی خاتمه خواهد یافت.
هشدار علیه تجمع معترضان
سپاه پاسداران در پایان بیانیه خود هشدار می دهد که مردم ایران "به هیچ جریانی اجازه نخواهد داد با طرح شعارها و مسایل انحرافی و دروغین، به اراده راسخ و عزم پولادین آنان خدشه ای وارد سازد."
همچنین، گزارش شده است که سرتیپ پاسدار احمد رضا رادان، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، گفته است افرادی که مردم را به تجمع غیرقانونی تشویق می کنند باید پاسخگو باشند.

هیچ نظری موجود نیست: