چهارشنبه


مردم ایران و شهروندان تهرانی فردا 14 مرداد با حضور در میدان بهارستان بار دیگر قدرت لایزال و میلیونی و طوفنده خود را بنمایش خواهند گذاشت تا جهانیان را متوجه این مهم بنمایند که احمدی نژاد بجز برای انهدام ایران و ایرانی و ویرانی وغارت ثروتهای این ملک و ملت و ساخت سلاح اتمی و تهدیدات جهانی برای ماندن سوگند نخواهد خورد، و ملت ایران نیز با غریو شعارهای کوبنده خودشان فریاد خواهند زد که حکومت سرکوبگر و حقه باز و سارقی که رای مردم را بسرقت برده، و برای آن سوگند نیز میخورد راهرگز نپذیرفته و هیچگاه نخواهد پذیرفت.
ملت ایران با حضور در خیابانها و میدان بهارستان فریاد خواهند زد که ما از ظلم و جور این حکومت خسته شده ایم و فرصت نخواهیم داد که حکومتی جابر و ایران فروش خون جوانان ما را در خیابانها و در مکانهائی چون طویله کهریزک و دیگر زندانهای بی نام و نشان بر زمین بریزد و ماندنش را نیز جشن بگیرد.
ملت ایران با حضوری گسترده و دشمن شکن در میدان بهارستان و خیابانهای تهران و شهرستانها فریاد خواهند زد که قیام ما تا دستیابی به یک حکومت ملی و مردمی که همه اجزای آن منبعث از رای ملت و شالوده و زیربنای آن منبعث از فرهنگ نیاکانی و پربار ایرانی نباشد، از پای نخواهیم نشست و در هر مناسبت و با هرانگیزه ای در ابعاد میلیونی در خیابانها حضور خواهیم داشت.
حضور هرایرانی در میدان بهارستان میتواند زنگ خطری باشد برای بیداری لشکریان ولایت مطلقه فقیه تا بتوانند از دو راهی مورد شک خارج و یکی را انتخاب نمایند. حضور انبوه و گسترده مردم میتواند موجبات ریزش هرچه بیشتر نیروهای وفادار به حوزه قدرت نظام حاکم را بگونه ای رقم بزند که حضرت فقیه دریابد که چقدر تنها و بی کس مانده و در نهایت هیچ راهی بجز نوشیدن جام بلورین زهر را در پیش چشمان خود نبیند.
حضور پیدا کنیم تا حکومتیان ظالم و ضدبشر بیش از پیش دریابند آنچه که ملت ایران طالب و خواستار آن میباشد همانا محو و کان لم یکن شدن کلیت حاکمیتی است که مردم برای تحقق آن نه دقیقه شماری، که ثانیه شماری میکنند و طی روزها و هفته های گذشته نشان داده اند که تا حصول چنین نتیجه ای از پای نخواهند نشست.

هیچ نظری موجود نیست: