شنبه


گشتاپوی آقا مجتبی؛ گروه ضربت که به هیچ دستگاهی پاسخگو نیست
حمید رضا جلائی پور حوادث اخیر را ناشی از عملکرد گروه ضربتی دانست که به هیچ دستگاهی پاسخگو نیستند.
عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت که فرزندش (محمد رضا جلائی پور )بیش از 40روز است در بازداشت به سر می برد در گفتگو با سایت امروز گفت :من در ابتدا لازم می دانم با تمام کسانی که در حوادث اخیر عزیزانشان را از دست داده اند ابراز همدردی کنم چون این وضعیت برای من قابل درک می باشد زیرا بیش از چهل روز است که فرزندم محمد رضا جلائی پور در بازداشت به سر می برد و ما به هیچ وجه از او خبری نداریم، نه می دانیم جرم وی چیست نه اطلاعی از قاضی پرونده و دادیار این پرونده داریم در این مدت که من در بی خبری مطلق بودم با تمام مسئولان نظام به غیر از مقام رهبری با واسطه یا بی واسطه ملاقات کردم همه در این مورد اظهار همدردی می کنند اما هیچ کس پاسخگو نیست در این زمان چهل روزه ،وی فقط دوبار با خانه تماس گرفت و در یک تماس یک ونیم دقیقه ای گفت که در اوین به سر می برد تا اینکه همسر یکی از بازداشت شدگان به ما اطلاع داد که خانواده جلائی پور می توانند با وی ملاقات کنند اما وقتی ما به آنجا مراجعه کردیم بعد از کلی سرگردانی در زندان اوین نتوانستیم وی را ملاقات نمائیم البته آنقدر درد افراد را مشاهده کردیم که درد خودمان را فراموش کردیم . استاد دانشگاه تهران اظهار داشت : فردی مانند من که استاد دانشگاه تهران است و بسیلری از دانشجویانش در سمت های مهم مشغول به کارند و می تواند از نفوذ خود در این بهره بگیرد ،هنوز تنوانسته ام با فرزند خود ملاقات کنم وای به حال افرادی که هیچ نفوذی ندارند و هیچ کس فریاد رس آنها نیست . وی در ادمه افزود :خانواده من سه شهید به این انقلاب تقدیم کرد و ما خود را متعلق با این نظام می دانیم به یاد دارم زمانی که به خاطر رسیدن تیراژ روزنامه ام به 400هزار تا ناچاربه تحمل زندان انفرادی شدم اقوام گفتند که مادرت مرتب وضو می گرفت و نفرین می کرد وقتی من معترض شدم که چرا به مسئولان نگفتید گفت هیچ کاری جز نفرین از دستم بر نمی آمد.حال من نیز جز نفرین هیچ کاری از دستم بر نمی آید. عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت با انتقاد از برخورد های صورت گرفته گفت :برای من جای تعجب است که چنین برخورد هائی صورت می گیرد چون تنها جرم فرزند من که یکی از نخبگان کشور محسوب می شود این بود که به آقای موسوی رای داد حال چنین فردی که رتبه اول کنکور را بدست آورده و مدال طلای المپیاد را داراست به جای کار تحقیق و پژو هش باید زندان انفرادی را تحمل کند تازه مرتب می گویند باید همکاری کند باچی باید همکاری کند مگر جرمی مرتکب شده است که باید نسبت به آن اعتراف کند. جلائی پورتصریح کرد :در حال حاضر هیچ یک از نهادهای مسئول پاسخگو نیستند و همین نگرانی ما را مضاعف کرده است به گونه ای که وزارت اطلاعات و قوه قضائیه اظهار بی اطلاعی می کنند و من در این مدت متوجه شدم که دستگاه قضائی سرگردان است و در حاشیه قرار گرفته و حوادث را تماشا می کند و این مساله از آنجا نشات می گیرد که اقدامات صورت گرفته توسط گروه ضربتی در تهران انجام شده است که به هیچ وجه پاسخگو نیست .

هیچ نظری موجود نیست: