دوشنبه


هموطنی از تهران: خودتون رو برای 8 مرداد آماده کنید
یکی از خوانندگان: دیروزمثل روزهای قبل که تجمع اعلام می کردند من هم بطرف صداوسیمارفتم مردم زیادی درحال پیاده روی بودندچون اصلا امکان ایستادن نبودحتی در پارک ملت هم که نشستیم تاعده بیشتری جمع بشویم مامورهای نیروی انتظامی ماراکه حدود چند نفر خانم بودیم متفرق کردندومی گفتنداجتماع بیشتراز3 نفرممنوع است.در زمان برگشت دونفرلباس شخصی پسری را داخل ماشین ون نیروی انتظامی بردندوشروع به کتک زدنش کردنداولی وبعددومی لباس شخصی درحال خارج شدن از ماشین درقسمت پشت کمرش اسلحه پنهان کرده بود برای من جای تعجب بودچون بیشترماموران نیروی انتظامی فقط باتوم داشتند ولی لباس شخصی هااسلحه،بهمین خاطرازدومامور سئوال کردم که چراانها اسلحه دارند وشما باتوم درصورتیکه باید برعکس باشه و از نگاه مامورها میشد فهمید که چقدر از این لباس شخصی نفرت دارندفقط اظهارتاسف میکردندوبعدازشون خواهش کردیم بالباس شخصی هاصحبت کنندواون جوان روآزادکنندولی مامورهاازلباس شخصی ها حساب میبردندوآنهارا موجوداتی کثیف خطاب می کردنددوباره بالباس شخصی ها صحبت کردیم حتی خانمی که بامابود میخواست بدست وپای ان لباس شخصی بیشرف بیفته ولی اینقدراشغال وکثیف بودندکه به حرف هیچکس گوش نکردندوان جوان رو اخلالگر معرفی کردند.حال وظیفه ما چیست؟ ما وظیفه داریم در این تجمعات بیشتر شرکت کنیم مردم خواهش میکنم نترسیدهرچقدرما بیشتر باشیم این رژیم بیشتروحشت زده میشه خواهش میکنم برای 8 مرداد خودتون رو آماده کنیدحتما شرکت کنیدما نیاز به حمایت همه مردم داریم تا ایرانی آزاد داشته باشیم. تاآزادی ایران راهی نیست

هیچ نظری موجود نیست: