جمعه

دیروز 18 تیر هم روز رزم دلیرانه و رو در روی جوانان ایران بود و هم روز سرشکستگی مزدوران خامنه ای سفاک ، که یک بار دیگر در برابر همه جهانیان خوار و بی مقدار شدند. دیگر نه تنها چماق و باتوم که گلوله های بی امان سپاهیان مزدور مجتبا خامنه ای هم توانایی هراس افکنی خود را از دست داده اند.
عربده کشی های فرمانده خود فروش پلیس تهران که گفته بود : "هر کس بیرون بیاید خردش می کنیم" مایه بی آبروتر شدن خود آنها نزد خبرگزاری های خارجی شد! آنها 30 سال با همین وحشت آفرینی و تهدید ها مردم را می ترساندند و دل مردم را خالی می کردند. ایجاد ترس و وحشت همواره از ابزار های برّنده مستبدان فاسد بوده است .
با این که از روز قبل حکومت خلیفه گری خامنه ای ، با اعزام ده ها هزار پلیس ، همه خیابان ها و چهار راه ها را بسته و کشور را به بهانه آلودگی هوا به مدت یک هفته به تعطیلی کامل کشانده بود و صدا و سیما با تزریق سم ترس و مرگ ، توانسته بود عزم عده ای را سست گرداند ، اما در نهایت این دلیر مردان و زنان ایران بودند که فریاد "مرگ بر دیکتاتور" شان ، آسمان شهر ها را شکافت !
سالگرد 18 تیر خون تازه ای را در رگ های ایرانیان آزادی خواه به حرکت در آورد و رکود روزهای گذشته را جانی تازه بخشید و در دل قبیله آدم خواران خامنه ای چنان آشوب و هراسی کاشت تا ماه های دیگر فراموش نخواهند کرد .
مردم ایران در طی چند هفته اخیر آموخته اند که زمانه کنار نشستن و عافیت طلبی نیست . مردم حالا می دانند که اگر در خانه خود آرام هم بنشینند ، مزدوران و لباس شخصی ها به خانه هایشان خواهند ریخت . نیمه شب برسرشان می ریزند، زندگی شان را تخریب و جوانانشان با خود خواهند برند .لذا مردم دریافته اند که مبارزه اخیرشان اگر آرام گیرد ، زندگی همه ایرانیان تباه خواهد شد .
زمان از هر نظر در جهت رهایی ملت دلاور ایران به پیش می رود . اکنون دنیا و به ویژه کشور های اروپایی درک کرده اند که این مار زخم خورده ولایت خامنه ای کوچکترین ترحمی به ملت ایران ندارد ، لذا اگر فردا با دلار های باد آورده نفت و کاربرد تمام ابزار سرکوب ، چنانچه به بمب اتم هم مجهز شود ، دیگر مقابله با آن به کاری غیر ممکن بدل خواهد شد . در آن صورت مردم ایران همچون مردم کره شمالی به گروگان تام و تمام علی و مجتبا خامنه ای در خواهند آمد .
دنیا بداند آن چه این روز ها در خیابان های تهران می گذرد تنها و صرفن مبارزه ملت سرکوب شده ایران نیست ! اگر ملت ایران را در برابر این حکومت درنّده تا به دندان مسّلح ، تنها و بی یاور بگذارند ، بزودی خواهند دید چه فرصت طلایی را برای رهایی از یک رژیم تروریست پرور از دست داده اند و هم آرزوی استقرار دموکراسی در ایران و منطقه خاورمیانه را سالیان سال در خون مردم شناور خواهند کرد .

هیچ نظری موجود نیست: