چهارشنبه


چهارشنبه، 9 تیر ماه 1389 برابر با 2010 Wednesday 30 June
پایان دوران خوش مزدوران رژیم در آمریکا
خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی (ایرنا): دكتر كاوه افراسيابي استاد دانشگاه و كارشناس ايراني مقيم آمريكا با حمله وحشيانه پليس اين كشور، زخمي و روانه بيمارستان شد.
خبرنگار ايرنا در نيويورك ، روز سه شنبه در گفت و گويي تلفني با اين استاد ايراني از وي پرسيد كه چگونه اين حمله انجام گرفت؟
اين كارشناس و صاحبنظر ايراني مقيم آمريكا گفت : پليس به اين بهانه كه ‪۲۵‬ سال قبل يك جريمه رانندگي را پرداخت نكرده ام ، من را به شكل كاملا غيرمعمول دستگير و با دستبند روانه زندان كرد.
افراسيابي اظهارداشت: پليس در همان زمان من را با دستبند به زندان برد و حتي اجازه يك تماس تلفني را هم به من نداد و شب را در زندان سپري كردم.
وي افزود: روز دوشنبه دو خودرو براي انتقال افراد بازداشت شده به محل زندان آورده شدند و من را در حالي كه دستهايم را از پشت دستبند زده بودند در يكي از اين خودروهاي مخصوص قراردادند و بقيه را در خودروي ديگر سوار كردند.
اين ايراني مقيم آمريكا گفت: خودرو پس از طي مسافتي كوتاهي به شكل كاملا غيرعادي سرعت گرفت و راننده ناگهان با همان سرعت ترمز كرد و من از انتهاي خودروي مدل ون ، در حالي كه دستهايم به آن شكل بسته بود با سر به جلو پرتاب شدم و با برخورد سرم به ميله آهني شديدا از ناحيه سر دچار ناراحتي و دست و پاهايم هم مجروح شد و در نهايت با آمبولانس به بيمارستان منتقل شدم.
افراسيابي كه به سختي صحبت مي‌كرد ، افزود: بيمارستان منطقه كمبريج از ترس و نگراني دردسرهايي كه پليس ممكن است ايجاد كند به رغم وضعيت من ، پس از چندين ساعت دستور مرخصي داد.
وي گفت : پس از مرخصي با پليس براي رسيدگي به آن جريمه ‪ ۲۵‬سال قبل به دادگاه رفتيم و قاضي نيز حكم به آزادي داد. دكتر افراسيابي هم اكنون در منزل بستري است.
***
سایت دنباله: لابی های جمهوری اسلامی را بيشتر بشناسيد: کاوه افراسیابی که به نظر میرسد بالاخره نقاب را از چهره خودش برداشته باشد، با تمام وجود به دفاع از احمدی نژاد پرداخته است. وی در مصاحبه با شبکه الجزیره صریحا احمدی نژاد را رئیس جمهوری مشروع و منتخب مردم میخواند و میگوید : پرزیدنت احمدی نژاد این دوره حتی از دوره قبل هم قدرت بیشتری خواهد داشت چون هفت میلیون رای بیشتر آورده است. ایشان به پشتوانه بیست و چهار میلیون رای رئیس جمهور شده است و واقعیت این است که اکثریت مردم ایران به وی رای داده اند. من تمامی اسناد مربوط به انتخابات ايران را بررسی کردم و هيچ نشانی از تقلب در آن ندیدم.

هیچ نظری موجود نیست: