چهارشنبه



اتهام تازه رسانه ای؛ توهین به رییس جمهوری

انتقاد از رییس جمهوری؛ دلیل اعلام جرم دادستانی علیه دو سایت نزدیک به اصول گرایان
ایجاد محدودیت رسانه ای در ایران ابعاد تازه ای پیدا کرده و به نظر می رسد فشار موجود در این فضا گریبان برخی رسانه های اصول گرای منتقد دولت را هم گرفته است.از سوی دیگر هم، دیدار های پر حاشیه اخیر معاونت مطبوعاتی وزرات ارشاد از روزنامه ها، واکنشهای منفی فراوانی را در محافل رسانه ای ایجاد کرده و بر فشارهای موجود افزوده است.
ایرنا، خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی از اعلام جرم دادستانی تهران علیه سایت ها ی اینترنتی " الف" و "جهان نیوز" خبر داده است.
روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران دوشنبه شب(23 آذرماه) اعلام کرده بود که این دو سایت با انتشار گزارش هایی به رییس جمهوری توهین کرده اند

۱ نظر:

ضد اسلام حقیقی‌ گفت...

اهانت به امام خمینی اهانت به اسلام است اما برای اولین بار دشمن اسلام کفار و کمونیستها و صهیونیست‌ها و غیره نیستند. الحمد لله دشمنان اسلام همین ایرانیان مسلمان خودمان هستند. مرحبا به امام خامنه‌ای و جناب احمدی‌نژاد دیگر احتیاج به ضد اسلامی خارجی‌ نداریم و مثل خودرو در همین کشور عزیزمان ضد اسلامی تولید می‌کنیم. هرچقدر احمدی‌نژاد و خامنه‌ای بگن باز هم خودشان دو تا مخترع و تولید کننده ضد اسلامند.مرحبا مرحبا . خامنه‌ای و احمدی‌نژاد نباید به هیچ وجه اسم آیت‌الله عزیز امام خمینی را به زبان ببرند و اسم این روح خدا را نجس نمایند.