جمعه



معترضان ایران: در راهپیمایی روز جمعه شرکت نمی‌کنیم

آقای موسوی می گوید به دلیل وجود "التهاب در جامعه"، منتظر مجوز راهپیمایی جداگانه خواهد ماند
در حالی که هواداران دولت ایران خود را برای برگزاری تظاهرات پس از نمازجمعه روز ۲۷ آذر آماده می کنند، برخی از احزاب مخالف دولت و رهبران جنبش اعتراضی می گویند که در این راهپیمایی شرکت نخواهند کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که یک نهاد حکومتی است، از مردم دعوت کرده است که پس از نمازجمعه این هفته تهران، در محکومیت "اهانت" به عکس آیت الله خمینی تظاهرات کنند، اما میرحسین موسوی، یکی از رهبران مخالفان دولت ایران گفته است که برای محکوم کردن این "اهانت"، منتظر صدور مجوز برای یک راهپیمایی جداگانه خواهد ماند.
برخی از معترضان ایرانی در وبلاگ ها، وبسایت ها و شبکه های اجتماعی اینترنتی، بحث هایی در مورد شرکت معترضان در راهپیمایی روز جمعه مطرح کرده بودند.
اما آقای موسوی گفته است که با توجه به "التهاب موجود در فضای جامعه"، به همراه مهدی کروبی و مجمع روحانیون مبارز، از دولت ایران خواسته است که مجوز راهپیمایی جداگانه ای برای معترضان صادر شود.
مجید انصاری، عضو سرشناس مجمع روحانیون مبارز هم گفته است: "پیشنهاد شورای هماهنگی به جای خود محترم است، اما همانطور که گروه های مختلف در چند روز اخیر راهپیمایی کردند، ما هم درخواست خود را ارائه داده ایم و منتظر اعلام نظر وزارت کشور هستیم".

هیچ نظری موجود نیست: