سه‌شنبه


رژیم ددمنش جمهوری اسلامی درمانده و ناتوان در مقابل امواج خروشان اعتراضات مردم، برای برون رفت از وضعیت گرفتار شده دست به هر عملی می زند. در آخرین پرده نمایش تهوع آور عدالت به شیوه تبهکاران، دستگاه قضایی رژیم چهار نفر از دستگیر شدگان حوادث اخیر را به اعدام محکوم کرد. هرچند طبق خبرهای منتشر شده بعضی از این افراد قبل از کودتای انتخاباتی دستگیر شده اند، اما آدمکشان بی شرم رژیم آنها را در لابلای افراد دستگیر شده در دادگاههای نمایشی خود محاکمه و به اعدام محکوم نمودند. روزنامه اعتماد در شماره روز دوشنبه می نویسد: "نشست سه ساعته کميته ويژه مجلس و نمايندگان صادق لاريجاني، عزم دستگاه قضايي براي اعدام چهار تن از متهمان ناآرامي هاي پس از انتخابات را جدي تر کرد."
اینکه اعضا کمیته ویژه مجلس برای پیگیری وضعیت دستگیرشدگان با نمایندگان صادق لاریجانی چه گفته و چه شنیده اند را کسی نمی داند. اما تاکید قوه قضائیه بر اعدام 4 نفر از دستگیرشدگان پس از جلسه نمایانگر چگونگی پیگیری اینگونه کمیته هاست. همین روزنامه از قول "ستاره هدایت خواه" عضو فراکسیون انقلاب – حامیان احمدی نژاد می نویسد: "با اعدام برخي از متهمان اخير است که مي توان ايجاد امنيت براي مردم در کشور را تضمين کرد."
به نظر می رسد در پی افشاگریهای گسترده به آنچه عمال رژیم در بازداشتگاههای مختلف به ویژه کهریزک انجام داده اند که تشت رسوایی آن از بام فلک به زیر افتاد، اکنون قوه قضائیه رژیم آدمکشان بجای تحت تعقیب قرار دادن کسانیکه به سوی مردم شلیک کرده و عده بسیاری از جوانان آنان را به خاک و خون کشیده اند و یا آنانی که در بازداشتگاهها با دست باز هر آنچه می توانستند با جوانان این مرز و بوم انجام داده اند، "آنها را شکنجه کردند، تحت تجاوزهای جنسی قرار دادند و یا آنقدر کتک زدند که در حضور دیگر زندانیان به قتل رسیدند و ... " اکنون تصمیم گرفته است تا عده ای از بازداشت شدگان را به چوبه اعدام بسپارد تا با این شیوه از مردم بپا خاسته زهر چشم بگیرد و آنانرا به خانه براند.
از قبل مشخص است که اینگونه ددمنشی ها هیچ گونه تاثیری در روحیه مردمی که عزم خود را برای برچیدن بساط عده ای آدمکش، متجاوز، دزد و جانی جزم کرده اند، ندارد. رژیم نکبت بار ولی فقیه هرچه به طول عمرش اضافه می شود بیشتر خود را در کثافت و بی شرمی غرق میکند.
باید با برگزاری اعتراضات یکپارچه بر علیه احکام اعدام و وادار کردن آدمکشان رژیم به آزادی همه دستگیرشدگان، بساط دار و شکنجه رژیم ولی فقیه را بر سرش خراب کرد. تنها قدرت مردم با همبستگی همگانی اقشار مختلف در اعتراض به اینگونه اعمال می تواند جلوی بی شرمی های بیشتر نظام تا استخوان فساد ولی فقیه را بگیرد.

هیچ نظری موجود نیست: