شنبه


شنبه، 9 آبان ماه 1388 برابر با 2009 Saturday 31 October
13 آبان؛ خط و نشان کشیدن مقام قضايی برای جوانان
ایرنا: معاون اول قوه قضاييه گفت، اغتشاشگران بدانند ايجاد ناامني هزينه سنگيني دارد
حجت الاسلام و المسلمين "ابراهيم رييسي" در گفتگو با ایرنا گفت : متاسفانه بعد از انتخابات عده اي موضوع بسيار بسيار نامناسب غلط و دروغ تقلب را مطرح کردند و خواستند از اين طريق در دل مردم ترديد و در اذهان آنها تشويش ايجاد کنند و اين حضور را زير سووال ببرنند.
وی افزود: دشمنان فتنه گر ما هم بر اين خواسته ناحق سوار شدند و توسط عده اي نا امني ها و مسائل مربوط به هتک حرمت ها صورت گرفت که زيبنده نظام اسلامي نيست.
معاون اول قوه قضاييه بيان کرد: ما ترديد نداريم که افرادي که ايجاد ترديد کردند به ناحق و به ناروا موضوع تقلب را مطرح کردند که بايد ضمن استغفار، از محضر خدا و مردم در برابر اين جرمي که مرتکب شدند، عذرخواهي کنند.
وي با اشاره به اينکه مردم شاهد پيگيري و برخورد با افرادي که اغتشاش يا ايجاد نا امني کردند، کسب و زندگي مردم را مختل کردند، بانک ها را آتش زدند و اقداماتي ديگر بودند، تاکيد کرد: افراد و عناصري از آنها دستگير شدند و دستگاه قضايي وظيفه دارد نسبت به اغتشاشگران و افرادي که در بين مردم ايجاد ناامني کردند آنها را تعقيب کند و مورد تحقيق و بازجويي قرار دهد و از طريق قانون آنها را به دادگاه بسپارد تا دادگاه آنها را کيفر کند.
حجت الاسلام رييسي خاطرنشان کرد: دستگيري هايي که در ابتدا صورت گرفته بسيار زياد بود، اما تعدادي که منجر به تشکيل پرونده شده در دادسرا براي آنها کيفر خواست صادر و به دادگاه ارسال شده تا کنون بيش از 50 حکم است.
وي تاکيد کرد: مقام معظم رهبري روز جمعه پس از انتخابات در خطبه هاي نماز جمعه اتمام حجت فرمودند و آن هايي که صحبت هاي ايشان را فصل الخطاب دانستند کار ارزشمندي انجام دادند که ديدگاه "آقا" براي همه دينداران اين انقلاب فصل الخطاب است.
معاون اول قوه قضاييه هشدر داد : اغتشاشگران باید بدانند ايجاد ناامني هزينه سنگيني برای آنها دارد.

هیچ نظری موجود نیست: