دوشنبه



موسوی: تا مردم به حساب نیایند راه حلی جامع برای مشکل پیدا نخواهد شد

موسوی: راه سبز امید متوقف شدنی نیست و تداوم دارد
میرحسین موسوی، از نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران، برون رفت از بحران کنونی را بدون توجه به خواست مردم ممکن ندانسته است.
آقای موسوی در نخستین مصاحبه اینترنتی خود پس از انتخابات که با سایت کلمه، سایت اطلاع رسانی او، انجام شده ضمن اشاره به اخباری که در برخی رسانه ها در مورد پیشنهاد وحدت ملی برای حل بحران سیاسی کنونی انتشار یافته گفته است که در مورد چنین طرحی، کسی با او تماسی نگرفته است.
میرحسین موسوی گفت که وحدت ملی در یک استنباط به معنی اتخاد قشرها، طبقات و گروه های مختف مردم است و از "زنجیر سبز"، که حامیان او از قشرهای مختلف در جریان مبارزات انتخاباتی از شمال تا جنوب تهران ایجاد کردند، به عنوان نماد چنین اتحادی یاد کرد.
وی در عین حال گفت که در مفهوم دیگر، وحدت ملی به طرح ها و پیشنهادهای گوناگونی برای حل مشکلات بعد از انتخابات اشاره دارد که گفته می شود عده ای با انگیزه های گوناگون و گاه انگیزه های خیر، تهیه کرده اند.
اشاره آقای موسوی به اخبار مربوط به پیشنهاد توافق بین جناح های مختلف در جمهوری اسلامی به منظور پایان دادن به مشکلات سیاسی کنونی و ادامه اعتراضات مردم است که با وجود گذشت بیش از چهار ماه از اعلام نتیجه انتخابات همچنان ادامه داشته است.
آقای موسوی افزود که از جمله، اخباری در مورد طرح های ارائه شده توسط بعضی اعضای مجمع تشخیص مصلحت به اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع، و یا طرحی توسط محمدرضا مهدوی کنی، دبیر مجمع روحانیون مبارز، انتشار یافته اما در این مورد با او تماس رسمی و نامه نگاری صورت نگرفته است.

هیچ نظری موجود نیست: