پنجشنبه

 26 اردیبهشت 1387
احمدی نژاد درصدد بازگرداندن منطقه خاورمیانه به دوران قرون وسطی


به گزارش خبرگزاری فرانسه از اورشلیم، پرزیدنت جرج بوش، رئیس جمهور آمریکا بعدازظهرامروز در کنست (پارلمان اسرائیل) سخنرانی می کند.

بنابراین گزارش، رئیس جمهور آمریکا در سخنان خود در پارلمان اسرائیل، اظهارات تندی علیه گروههای افراطی در خاورمیانه و رژیمهای حامی آنها ایراد خواهد کرد.

بنا به گزارش کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود با اشاره به صدور بنیادگرايی اسلامی به کشورهای منطقه از جمله اظهار خواهد داشت که رژیم تهران و رئیس جمهورش (احمدی نژاد) درصدد بازگرداندن منطقه خاورمیانه به دوران قرون وسطی هستند.

پرزیدنت بوش همچنین طی سخنانی در اسرائیل با اشاره به درس های گرفته شده از دوران آلمان نازی اطمینان داد که ایالات متحده در مقابله با رژیم تهران و گروههای جهادی تحت امر این رژیم از جمله حماس و حزب الله در کنار اسرائیل خواهد بود.

رئیس جمهور آمریکا که برای شرکت در شصتمین سالگرد تاسیس اسرائیل به این کشور سفر کرده، در اظهارات خود اجازه دادن به رژیم تهران برای دستیابی به سلاح هسته ای را خیانتی غیرقابل بخشش به نسل های آینده دانست و گفت ایالات متحده اجازه نخواهد داد چنین رژیمی به سلاح اتمی دست یابد.

هیچ نظری موجود نیست: