سه‌شنبه

فرمان انفجار و ترور بنام
"صدور انقلاب" شاخ و دم ندارد


فراکسیون سپاهی- امنیتی مجلس هفتم، که شمار آنها بالای 70 تن است، روز گذشته از وزیر اطلاعات وامنیت "غلامحسین اژه ای" خواستند تا با محمد خاتمی به دلیل ابراز یک جمله در سخنرانی اخیرش برخورد کند. خاتمی در این سخنرانی بطور عام گفته بود که انقلاب با تفنگ و ایجاد انفجار در خارج صادر نمی شود. هنوز متن دقیق جمله مشخص نیست اما ظاهرا مضمون سخن همین بوده است و پیک نت نیز آن را با همین عنوان منتشر کرد. دیگر رسانه ها نیز تقریبا با اندک تفاوتی همین مضمون را مورد توجه قرار دادند. این که 77 نماینده فراکسیون یاد شده و پیش از آنها حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان این جمله را پرچم حمله امنیتی به خاتمی کردند، آشکار است:

1- این روزها به در و دیوار می زنند که به هر بهانه ای شده خاتمی را از ورود به صحنه انتخابات ریاست جمهوری آینده محروم کنند.

2- وقتی چوب بلند می شود "گربه دزده" حساب کار خود را می کنند.

در واقع اگر ریگی به کفش نداشتند دلیلی برای وحشت هم نداشتند و یا بدنبال بهانه ای برای ساختن یک پرونده امنیتی و احتمالا حکمی از دادگاه ویژه روحانیت نبودند. صریح تر و جنجال برانگیز تر از این سخنان در لفافه خاتمی را در همین هفته های اخیر "مقتدا صدر" با اعتراف به دخالت نظامی سپاه درامور عراق کرد تا نزد امریکائی ها عزیز شود!

از این دست نمونه ها بسیار است که حتی در سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی هم میتوان پیدا کرد. بویژه وقتی چفیه به گردن این و آن را در منطقه تهدید می‌کند!

یا فراکسیون نظامی- امنیتی مجلس هفتم از دنیا بی خبر است و یا با اشاره فرماندهان سپاه و بیت رهبری وارد این بازی شده است که در هر دو صورت وای بر مجلس!

همه این نمایندگان را میتوان دسته جمعی در یک سالن جمع کرد و روی شبکه يوتوب نام "عباسی" استاد راهبردی دانشگاه امام حسین – دانشگاه سپاه پاسداران- را نوشت تا فیلم های مربوط به سخنرانی های او یکجا ظاهر شود و سپس چندتائی از این فیلم ها را برای آنها پخش کرد تا با چشم ببینند و با گوش بشنوند توصیه به انفجار و تفنگ را درکشورهای منطقه. نه تنها منطقه؛ بلکه جهان. اگر 77 نماینده فراکسیون سپاهی- امنیتی مجلس خود از شاگردان کلاس دکتر عباسی نبودند و حقیقتا بابت امنیت ملی نگران بودند تا حالا یکبار در این مجلس می گفتند که جلوی این استاد مبلغ ترور و انفجار را بگیرند. بگذریم از سخنرانی های ضد امنیتی ملی رئیس دولت که خود ماجرای دیگری است.


فیلم را ببینید!

هیچ نظری موجود نیست: