چهارشنبه


چهارشنبه، 23 دی ماه 1388 برابر با 2010 Wednesday 13 January
ترور استاد دانشگاه؛ یاوه گويی های علی لاریجانی
سایت موسوم به خانه ملت: رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه دشمنان از ترور استادان هسته‌ای ایران بهره‌ای نخواهد گرفت، تصریح كرد: ملت ایران مستحكم‌تر از دستاوردهای هسته‌ای خود صیانت می‌كند.
"علی لاریجانی" در جلسه علنی روز چهارشنبه گفت: روز گذشته شهادت استاد گرانقدر دكتر "علی محمدی" ملت ایران را متاثر نمود.
وی افزود: ترور ناجوانمردانه فیزیكدان اتمی برجسته درد‌آور بود و به خانواده محترم ایشان و همكاران دانشگاهی تسلیت و تعزیت عرض می‌كنیم.
لاریجانی تصریح كرد: به فاصله چند ساعت یك گروه سلطنت طلب بی‌هویت كه در آمریكا تحت سیطره سازمان جاسوسی این كشور روزگار می‌گذرانند طی اطلاعیه‌ای اقدام تروریستی را به گردن گرفتند.
وی ادامه داد: شاید سی‌.آی.ای و رژیم صهیونیستی تصور كردند كه با این اطلاعیه بی‌سروته می‌توانند رد گم كنند.
رییس مجلس گفت: اطلاعات روشنی از چند روز قبل رسیده بود كه سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با همكاری CIA به دنبال علمیات تروریستی در تهران هستند.
وی افزود: شاید تصور می‌كردند باتوجه برخی مشاجرات داخلی مجال برای چنین اقداماتی یافته‌اند و می‌توانند هم اساتید دانشگاه‌ را نگران كنند و هم به كارهای تحقیقاتی هسته‌ای كشور لطمه وارد نمایند.
لاریجانی تصریح كرد: تمسك عجولانه ایالات متحده و رژیم صهیونیستی به چنین گروه بی‌هویتی به عنوان پوشش عملیاتی خود افتضاح جدیدی برای آقای اوباماست.
رییس مجلس خاطر نشان كرد: فرض كنیم شما توانستید خود را با اطلاعیه‌ این گروه بی‌هویت سرگرم نمایید، حالا در مقابل سوال دیگری قرار می‌گیرید كه چرا این گروه تروریست را در ایالات متحده پذیرایی می‌كنید.
وی گفت: مگر سال‌ها فریاد مبارزه با تروریسم سر نمی‌دادید و چند جنگ را در منطقه ما با این ادعای دروغین تحمیل نكردید، پس چگونه كشور خود را لانه تروریست‌ها كرده‌اید.
لاریجانی خطاب به اوباما تصریح كرد: خیلی باید به حال شما تاسف خورد كه از آن همه دعاوی انسان‌دوستانه و تغییرات، امروز همان چهره عقب‌افتاده جنگ‌طلبی و اقدامات تروریستی گذشته باقی‌مانده است.
وی متذكر شد: شما خوب می‌دانید این اقدامات كثیف از نظر عملیاتی سبك و ساده است و بد سرنوشتی را دراین حركت ماجراجویانه برای خود آغاز كرده‌اید و عملاً اقدامات تروریستی را ترویج نموده‌اید.

هیچ نظری موجود نیست: