سه‌شنبه

سیل خروشان مردم استبداد دینی را از جای می کند
30 سال است که ایران عزیز ما در استبداد سیاه یک مشت روحانی نمای زشت چهره ، فاسد ،قاتل و دزد و شکنجه گر ، می سوزد . ثروت اش چپاول می شود و بهترین فرزندان اش در سیاهچال های ولایت مطلقه فقیه ، زیر شکنجه های قرون وسطایی در خون خود می غلطند و کسی را مجال و مهلت عدالت خواهی نیست . کودتای ننگین 22 خرداد خامنه ای به کمک سازمان اطلاعات ، حجتیه و حزب پادگانی اش ، که از قِبل دزدی های میلیاردی و قرارداد های غیرقانونی نفتی ، همه به اژدهای نفت خوار و ثروت مندان نوکیسه و مافیای جهنمی رانت خوار بدل شده اند ، ناگهان یک باره خشم فروخورده و آتش نفرت ملت ایران را شعله ور کرد و اینک می رود تا درخت پوسیده ولایت جهل و خرافه پرستی را بسوزاند .
کودتاگران بی شرم که در خلال تمام این سال ها با رأی مردم بازی بازی می کردند و جمعیت ساده انتخاباتی مردم را دلیلی برای نشان دادن وجاهت کاذب خود به دنیا نمایش می دادند ،در این نمایش اما دستکاری های عظیم و ناشیانه در آرا مردم و کودتای خزنده مافیای حجتیه و شاگردان مدرسه حقانی آشکار شد . موضع گیری خامنه ای به نفع روند انتخاباتی سراسر تقلب، بنزین بر آتش خشم مردم پاشید و اینک مردم ایران می روند تا آخرین پرده فضاحت حکومت اسلامی را به چالش بکشند .
خامنه ای که با اعلام پیروزی دروغین احمدی نژاد ، از هول حلیم در دیگ جوشان افتاده است نه راه پیش دارد نه راه پس ! ملت ایران در یک بزنگاه تاریخی ، مچ دست این ولی وقاحت را گرفته و او را به عنوان کانون تمام و کمال سیستم فاسد و ننگین جمهوری اسلامی ، به زیر خواهد کشید و برای همیشه بر حکومت تبهکاران زندان ساز و مافیای بی رحم سیاسی- اقتصادی مهر پایان خواهد زد.

هیچ نظری موجود نیست: