یکشنبه

 12 خرداد 1387
دستگیری هزاران نفر به بهانه های مختلف در تهران


سایت نواندیش: به گزارش اداره اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان تهران، سردار عليرضا اكبر شاهي (فرمانده انتظامي استان تهران) گفت پليس استان تهران در راستاي طرح امنيت اخلاقي و اجتماعي برخورد خود با مقوله‌هاي مزاحمان نواميس، بدحجابي، مزاحمت خياباني، اوباشگري، مجالس لهو و لعب، زنان خياباني، فساد و فحشا را تشديد كرده است.

وي در خصوص ايجاد مزاحمت براي نوامينس از سوي افراد شرور و مزاحمان خياباني ، گفت: در طول اين طرح از ابتداي سال جاري تعداد 6 هزار و 414 نفر از كساني كه با رفتارهاي ناهنجار خود براي بانوان مزاحمت ايجاد كرده و موجب سلب امنيت و آسايش از آنان شده بودند، دستگير شدند.

وي ادامه داد: تعداد 5492 نفر از دستگير شدگان با اخذ تعهد كتبي آزاد و تعداد 924 نفر نيز با پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.

بنابراين گزارش در طول اين طرح تعداد يك هزار و 98 نفر از زنان بدحجاب كه با پوشش خود عفت عمومي را جريحه‌دار مي‌كردند، دستگير شدند و از اين تعداد 954 نفر با اخذ تعهد كتبي آزاد و تعداد 114 نفر نيز با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.

وي همچنين با اشاره به اينكه محصولات ضد فرهنگي همواره زمينه‌ساز بسياري از ناهنجاريها و رفتارهاي خارج از عرف، شرع و قانون است، گفت: در اين خصوص تعداد يك هزار و 534 نفر دستگير شدند كه همگي دستگير شدگان با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.

تعداد 83 نفر در خصوص در برپايي مجالس لهو و لهب دستگير شدند كه از اين تعداد 36 نفر با اخذ تعهد كتبي آزاد و 47 نفر نيز با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند، همچنين تعداد يك باب تالار پذيرايي نيز در اين خصوص پلمب شد.

وي در پايان گفت: در طول اجراي اين طرح 197 نفر از زنان خياباني و دايركنندگان مراكز و خانه‌هاي فساد كه همواره از زمينه سازان بسترهاي ايجاد جرم هستند، دستگير و همگي آنان با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند

هیچ نظری موجود نیست: